Faculty Of Engineering - Tanta University
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

موقع كلية الهندسة - جامعة طنطا

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

لعبة جاوب واسأل (الصـــــــراحـــة ) ,,

ahm20032003
renooo
bosy 2012
memooo
ahmed elkomy
MoNsH
eng_sh
light_night19899
mana
eng_e.yahia
cat_girl
eng_mody
يسرا
lostlover
18 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
يسرا
مشرفة قسم الموضوعات العامة+القسم الديني
يسرا

انثى عدد الرسائل : 4501

لعبة جاوب واسأل (الصـــــــراحـــة ) ,, - صفحة 5 Empty
مُساهمةموضوع: رد: لعبة جاوب واسأل (الصـــــــراحـــة ) ,,   لعبة جاوب واسأل (الصـــــــراحـــة ) ,, - صفحة 5 I_icon_minitimeالأربعاء مارس 24, 2010 9:29 pm

اقتباس :
لا دا سؤال واضح ان السؤال ده طلع بمزاج اوي بعد ما النتيجه ظهرت في الكنترول لعبة جاوب واسأل (الصـــــــراحـــة ) ,, - صفحة 5 Icon_wink
لعبة جاوب واسأل (الصـــــــراحـــة ) ,, - صفحة 5 Icon_razz ايه ده هو النتيجه ظهرت في الكنترول لعبة جاوب واسأل (الصـــــــراحـــة ) ,, - صفحة 5 Icon_tongue
eng_mody
إدارة المنتدى
إدارة المنتدى
eng_mody

ذكر عدد الرسائل : 3631

مُساهمةموضوع: رد: لعبة جاوب واسأل (الصـــــــراحـــة ) ,,   لعبة جاوب واسأل (الصـــــــراحـــة ) ,, - صفحة 5 I_icon_minitimeالأربعاء مارس 24, 2010 9:35 pm

ايه ده بجد ؟؟؟ لعبة جاوب واسأل (الصـــــــراحـــة ) ,, - صفحة 5 Icon_eek
انا قولت كده؟؟...دا انا ومحش اوي ونيتي مش حلوه لعبة جاوب واسأل (الصـــــــراحـــة ) ,, - صفحة 5 Icon_razz

ايـــــــــــــه؟؟...خير؟؟ لعبة جاوب واسأل (الصـــــــراحـــة ) ,, - صفحة 5 Icon_biggrin
ولا نظام داري علي شمعتك (عشان الهوي ) لعبة جاوب واسأل (الصـــــــراحـــة ) ,, - صفحة 5 Icon_razz
ربنا يزيد ويبارك ..احنا مش بنحسد لعبة جاوب واسأل (الصـــــــراحـــة ) ,, - صفحة 5 Icon_biggrin ...

ايـــــه توقعك Wink لتقدير الخرسانه بالذات وللتقدير العــــــــــــــــــــام لعبة جاوب واسأل (الصـــــــراحـــة ) ,, - صفحة 5 Icon_razz
https://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1000000259455
يسرا
يسرا

مُساهمةموضوع: رد: لعبة جاوب واسأل (الصـــــــراحـــة ) ,,   لعبة جاوب واسأل (الصـــــــراحـــة ) ,, - صفحة 5 I_icon_minitimeالأربعاء مارس 24, 2010 9:38 pm

مقبـــــــــــــــــــــــــــول يا مودي
كل اللي ربنا يجيبه كويس

eng_mody
إدارة المنتدى
إدارة المنتدى
eng_mody

مُساهمةموضوع: رد: لعبة جاوب واسأل (الصـــــــراحـــة ) ,,   لعبة جاوب واسأل (الصـــــــراحـــة ) ,, - صفحة 5 I_icon_minitimeالأربعاء مارس 24, 2010 9:41 pm

طب الحمد لله يا يسرا..
فعلا كل اللي يجيبه ربنا كويس.. (ولان شكرتم لازيدنكم)..
ان شاء الله بالتوفيق لينا كلنا في الترم التانيلعبة جاوب واسأل (الصـــــــراحـــة ) ,, - صفحة 5 Icon_biggrin...
يسرا
يسرا

مُساهمةموضوع: رد: لعبة جاوب واسأل (الصـــــــراحـــة ) ,,   لعبة جاوب واسأل (الصـــــــراحـــة ) ,, - صفحة 5 I_icon_minitimeالأربعاء مارس 24, 2010 9:47 pm

لا لا انا ما جبتش مقبول حرام عليك ايه الفال ده
انا بس بتوقع مقبول لعبة جاوب واسأل (الصـــــــراحـــة ) ,, - صفحة 5 Icon_biggrin
eng_mody
إدارة المنتدى
إدارة المنتدى
eng_mody

مُساهمةموضوع: رد: لعبة جاوب واسأل (الصـــــــراحـــة ) ,,   لعبة جاوب واسأل (الصـــــــراحـــة ) ,, - صفحة 5 I_icon_minitimeالأربعاء مارس 24, 2010 9:55 pm

يا ستي برضه علي اي حااااااااااااااجه الحمد لله لعبة جاوب واسأل (الصـــــــراحـــة ) ,, - صفحة 5 Icon_biggrin ..
ان شاء الله امتيـــــــــــــاز لعبة جاوب واسأل (الصـــــــراحـــة ) ,, - صفحة 5 Icon_biggrin ...لو في مرتبه شرف يبقي يا ريت مع مرتبه الشرف كمان لعبة جاوب واسأل (الصـــــــراحـــة ) ,, - صفحة 5 Icon_biggrin ...
ربنا يوفق الجميع بجد دي حاجه تفرح انك تشوف غيرك ناجح وفرحان...من احسن الحاجات اللي في الدنيا بجد من وجهه نظري..

دا بقه توقع زي توقعي كده Wink...ولا توقع عادي يعني ؟ لعبة جاوب واسأل (الصـــــــراحـــة ) ,, - صفحة 5 Icon_biggrin
يسرا
يسرا

مُساهمةموضوع: رد: لعبة جاوب واسأل (الصـــــــراحـــة ) ,,   لعبة جاوب واسأل (الصـــــــراحـــة ) ,, - صفحة 5 I_icon_minitimeالأربعاء مارس 24, 2010 9:57 pm

لا لا الامتياز ده مش بتاعنا خالص
انا جربت حلاوته في الرسم السنه اللي فاتت واتمني انها تتكرر السنه ده بس فين يا تري مش لاقياله مكان لعبة جاوب واسأل (الصـــــــراحـــة ) ,, - صفحة 5 Icon_sad
eng_mody
إدارة المنتدى
إدارة المنتدى
eng_mody

مُساهمةموضوع: رد: لعبة جاوب واسأل (الصـــــــراحـــة ) ,,   لعبة جاوب واسأل (الصـــــــراحـــة ) ,, - صفحة 5 I_icon_minitimeالأربعاء مارس 24, 2010 10:14 pm

لا بقه ما دام توقع يبقي نتوقع حاجه كبيره ويبقي عندنا امل في ربنا كبير ان شاء الله...
انا جربته مره واحده برضه وفي ماده من مواد د/ ابراهيم رشوان برضه لعبة جاوب واسأل (الصـــــــراحـــة ) ,, - صفحة 5 Icon_biggrin ...
(المهندس والبيئه لعبة جاوب واسأل (الصـــــــراحـــة ) ,, - صفحة 5 Icon_razz )..
كان امتياز وبالرغم من انها ماده ملهاش اي 60 لزمه زي ليله راس السنه كده في اعلان اسبرايت بس كان طعمها حلو برضه ...امتيــــــــاز لعبة جاوب واسأل (الصـــــــراحـــة ) ,, - صفحة 5 Icon_biggrin

ان شاء الله خيــــر.. (انا عند حسن ظن عبدي بي)..
مع اني حاسس انه توقع زي توقعي كده Wink...اصل التوقعات دي كانت رايحه جايه في الكليه النهارده..
بس لو مش كده ان شاء الله يبقي اعلي باذن اللهلعبة جاوب واسأل (الصـــــــراحـــة ) ,, - صفحة 5 Icon_biggrin...

يسرا
يسرا

مُساهمةموضوع: رد: لعبة جاوب واسأل (الصـــــــراحـــة ) ,,   لعبة جاوب واسأل (الصـــــــراحـــة ) ,, - صفحة 5 I_icon_minitimeالخميس مارس 25, 2010 7:58 pm

اقتباس :
مع اني حاسس انه توقع زي توقعي كده لعبة جاوب واسأل (الصـــــــراحـــة ) ,, - صفحة 5 Icon_wink
علي فكره مش توقع زي توقعك ويا رب ما تكونش عرفت توقعي ايه لعبة جاوب واسأل (الصـــــــراحـــة ) ,, - صفحة 5 Icon_biggrin
خليها مفأجه
mana
مشرف قسم المناقشة+الترفية+اخبار الساعة
mana

ذكر عدد الرسائل : 2114

مُساهمةموضوع: رد: لعبة جاوب واسأل (الصـــــــراحـــة ) ,,   لعبة جاوب واسأل (الصـــــــراحـــة ) ,, - صفحة 5 I_icon_minitimeالخميس مارس 25, 2010 8:24 pm

هو ليه جو النتيجه السنه دى مختلف عن اى سنه؟؟؟؟؟
eng_mody
إدارة المنتدى
إدارة المنتدى
eng_mody

مُساهمةموضوع: رد: لعبة جاوب واسأل (الصـــــــراحـــة ) ,,   لعبة جاوب واسأل (الصـــــــراحـــة ) ,, - صفحة 5 I_icon_minitimeالخميس مارس 25, 2010 8:28 pm

اقتباس :
ان شاء الله امتيـــــــــــــاز لعبة جاوب واسأل (الصـــــــراحـــة ) ,, - صفحة 5 Icon_biggrin ...لو في مرتبه شرف يبقي يا ريت مع مرتبه الشرف كمان لعبة جاوب واسأل (الصـــــــراحـــة ) ,, - صفحة 5 Icon_biggrin

اقتباس :
نتوقع حاجه كبيره ويبقي عندنا امل في ربنا كبير ان شاء الله.....
اقتباس :
لا لا الامتياز ده مش بتاعنا خالص

هههههههههههههههههههه
مبروك يا ستي الف الف مبروك عقبال الترم التاني وعقبال مرتبه الشرف كمان زي ما انا بقه اللي توقعت هنا امبارح لعبة جاوب واسأل (الصـــــــراحـــة ) ,, - صفحة 5 Icon_biggrin ...وان شاء الله تحافظي علي كده لحد سنه رابعه ان شاء الله وتنولي المرتبه عن جداره واستحقاااااااق لعبة جاوب واسأل (الصـــــــراحـــة ) ,, - صفحة 5 Icon_biggrin ....
يسرا
يسرا

مُساهمةموضوع: رد: لعبة جاوب واسأل (الصـــــــراحـــة ) ,,   لعبة جاوب واسأل (الصـــــــراحـــة ) ,, - صفحة 5 I_icon_minitimeالخميس مارس 25, 2010 8:31 pm

لعبة جاوب واسأل (الصـــــــراحـــة ) ,, - صفحة 5 Icon_sad
هو انا مش بعرف اكذب خالص كده
يلا الله يبارك فيك وعقبالك الترم التاني
بس عرفت باقي التوقعات ؟ لعبة جاوب واسأل (الصـــــــراحـــة ) ,, - صفحة 5 Icon_rolleyes
eng_mody
إدارة المنتدى
إدارة المنتدى
eng_mody

مُساهمةموضوع: رد: لعبة جاوب واسأل (الصـــــــراحـــة ) ,,   لعبة جاوب واسأل (الصـــــــراحـــة ) ,, - صفحة 5 I_icon_minitimeالخميس مارس 25, 2010 8:40 pm

لا والله انا اللي عرفته ان ما شاء الله الحمد لله يعني الدرجات كويسه..
ودا المطلوب الحمد لله..المهم انتي تكوني راضيه عن نفسك مهما كانت درجاتك..او تقديراتك

انا عن نفسي لو قست مذاكرتي (او ممكن اقول تهبيلي لان استحاله يطلق عليها مذاكره باي حال من الاحوال يعني لعبة جاوب واسأل (الصـــــــراحـــة ) ,, - صفحة 5 Icon_biggrin ) راضي جدا عن التقديرات رغم انها عاديه جدا..
انا مؤمن بان لكل مجتهد نصيب..وعلي قد ما هتتعب علي قد ما هتلاقي...والحمد لله لعبة جاوب واسأل (الصـــــــراحـــة ) ,, - صفحة 5 Icon_biggrin

الف الف مبروك للمره المليوووووووووووووووووون يا ستي لعبة جاوب واسأل (الصـــــــراحـــة ) ,, - صفحة 5 Icon_biggrin ..
لو انتي بقه عايزه تدينا التوقعات رسمي وexclusive يبقي تمام اوي لعبة جاوب واسأل (الصـــــــراحـــة ) ,, - صفحة 5 Icon_razz

وملهاش لزمه بقه ال لعبة جاوب واسأل (الصـــــــراحـــة ) ,, - صفحة 5 Icon_sad دي؟؟
دا خبر يخلي اي حد كده؟؟ لعبة جاوب واسأل (الصـــــــراحـــة ) ,, - صفحة 5 Icon_biggrin ... دا انا عايز اصوات الزغاريد عندي هنا لعبة جاوب واسأل (الصـــــــراحـــة ) ,, - صفحة 5 Icon_biggrin
يسرا
يسرا

مُساهمةموضوع: رد: لعبة جاوب واسأل (الصـــــــراحـــة ) ,,   لعبة جاوب واسأل (الصـــــــراحـــة ) ,, - صفحة 5 I_icon_minitimeالخميس مارس 25, 2010 8:43 pm

ما اصل الاخبار بتنتقل بسرعه صاروخيه
كنت عايزه اتأكد الاول
بس الحمد لله الخرسانه امتياز ونسيب الباقي لما تظهر رسمي
eng_mody
إدارة المنتدى
إدارة المنتدى
eng_mody

مُساهمةموضوع: رد: لعبة جاوب واسأل (الصـــــــراحـــة ) ,,   لعبة جاوب واسأل (الصـــــــراحـــة ) ,, - صفحة 5 I_icon_minitimeالخميس مارس 25, 2010 8:49 pm

انتي هتقوليلي!! لعبة جاوب واسأل (الصـــــــراحـــة ) ,, - صفحة 5 Icon_razz
انا بتهيالي ان محدش معرفش نتيجتي؟؟ لعبة جاوب واسأل (الصـــــــراحـــة ) ,, - صفحة 5 Icon_razz
لا والجميل اوي هي الامانه المتناهيه للغايه لاي شخص بيقول الخبر للتاني ...ان كل واحد اقوله يقوم قايل للي لصاحبه (كذا كذا كذا كذا...بس خلي بالك دا سر محدش يعرف بيني وبينك بس يعني اوعي تقول لحد..اصل ده سر.. =)) لعبة جاوب واسأل (الصـــــــراحـــة ) ,, - صفحة 5 Icon_biggrin
حاجه كده قمه اللذاذه...قال يعني كده الخبر مش هينتشر..
وبعدين الحاجات دي يا يسرا مبتستخباشلعبة جاوب واسأل (الصـــــــراحـــة ) ,, - صفحة 5 Icon_biggrin..انا اتعودت علي كده يعني خلاص..

ان شاء الله بقه لما تبان رسمي لازم نعمل بارتي في المنتدي (قسم مدني) لعبة جاوب واسأل (الصـــــــراحـــة ) ,, - صفحة 5 Icon_biggrin =)) =))
اهي حاجه تشجعنا علي بقيه الترم الفظيـــــــــــــــــــــــــــــــــع ده بخرساننه بلوحه بسلطاته ببابا غنوجه =))
mana
mana

مُساهمةموضوع: رد: لعبة جاوب واسأل (الصـــــــراحـــة ) ,,   لعبة جاوب واسأل (الصـــــــراحـــة ) ,, - صفحة 5 I_icon_minitimeالخميس مارس 25, 2010 8:58 pm

الف مبروك يا يسرا و مبروك ياض يا احمد و ان شاء الله نطمن على بقية المواد
عيزين بقى جو فرح كدا
يسرا
يسرا

مُساهمةموضوع: رد: لعبة جاوب واسأل (الصـــــــراحـــة ) ,,   لعبة جاوب واسأل (الصـــــــراحـــة ) ,, - صفحة 5 I_icon_minitimeالخميس مارس 25, 2010 9:02 pm

الله يبارك فيك عقبالك بتقدير عالي كده ان شاء الله
eng_mody
إدارة المنتدى
إدارة المنتدى
eng_mody

مُساهمةموضوع: رد: لعبة جاوب واسأل (الصـــــــراحـــة ) ,,   لعبة جاوب واسأل (الصـــــــراحـــة ) ,, - صفحة 5 I_icon_minitimeالخميس مارس 25, 2010 9:07 pm

الله يبارك فيك يا مانا وعقبااااااااااااااالك باذن الله..بس متكونش زيي.
باذن الله تبقي احسن مني لعبة جاوب واسأل (الصـــــــراحـــة ) ,, - صفحة 5 Icon_biggrin ..وتبقي تقديراتك عاليه باذن الله
خلاص يا عم..فرحنا بقه كده ونزلنا توبيك تهاجم فيه النظام والحكومه ولو لمره واحده في حياااااااااتك لعبة جاوب واسأل (الصـــــــراحـــة ) ,, - صفحة 5 Icon_razz =))
mana
mana

مُساهمةموضوع: رد: لعبة جاوب واسأل (الصـــــــراحـــة ) ,,   لعبة جاوب واسأل (الصـــــــراحـــة ) ,, - صفحة 5 I_icon_minitimeالخميس مارس 25, 2010 9:12 pm

ههههههههههههههههههههههههههههه
هو انا يا بنى ههاجمهم من غرض المهاجمه بس ثم انا يا ابو حميد سيبلك المهمة دى انتا بردو احق بيها لعبة جاوب واسأل (الصـــــــراحـــة ) ,, - صفحة 5 Icon_biggrin
بس خليك انتا على جنب اما نبارك للناس اللى جايبه امتياز دى لعبة جاوب واسأل (الصـــــــراحـــة ) ,, - صفحة 5 Icon_biggrin
بس قولوى يا جماعه فى كم ماده لسه مش ظهرة .........
بالمناسبه يا احمد انتا كدا بقى عليك عزومه يا حبيبى و استعد يوم السبت بعد المحاضره بحصار من الاخوه لعبة جاوب واسأل (الصـــــــراحـــة ) ,, - صفحة 5 Icon_biggrinها ها ها
eng_mody
إدارة المنتدى
إدارة المنتدى
eng_mody

مُساهمةموضوع: رد: لعبة جاوب واسأل (الصـــــــراحـــة ) ,,   لعبة جاوب واسأل (الصـــــــراحـــة ) ,, - صفحة 5 I_icon_minitimeالخميس مارس 25, 2010 9:23 pm

يا ابني احنا لسه عارفين النتيجه مش عايزين نخسر بعض...=))
هو لما يغلطو ويبوظو البلد يبقي بنهاجم لمجرد الهجوووم...يا عم مانا خليني ساااااااكت..
اقتباس :

بحصار من الاخوه لعبة جاوب واسأل (الصـــــــراحـــة ) ,, - صفحة 5 Icon_biggrinها ها ها
ايـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــون...
هما الاخوه دوووووووووووووووووووووووووووووووووول لعبة جاوب واسأل (الصـــــــراحـــة ) ,, - صفحة 5 Icon_razz ...
من الاخر كده عشان تبقو عارفين..انا الكاشات معايه بقالها اسبوعين مضروبه بالنااااااااااااااااار..
فباذن الله فيه عزومه بس علي ما تبان رسمي كده اكون قلبتهم في البيت كده في حبه حلويـــــنWink ونسدد العزومات اللي علينا كلها لعبة جاوب واسأل (الصـــــــراحـــة ) ,, - صفحة 5 Icon_biggrin

وبما ان اعاي واحد دايما هو اللي بيعزم..وانا طبعا متاكد ان انا اقل واحد..ف انا كمان مستني عزومااااااااااااااااتكم جميــــــــــــــعا ان شاء الله برضه لما تبان رسمي..
واللي مش هيعزم هيتفضح هنا وانتو حرين بقه لعبة جاوب واسأل (الصـــــــراحـــة ) ,, - صفحة 5 Icon_razz
mana
mana

مُساهمةموضوع: رد: لعبة جاوب واسأل (الصـــــــراحـــة ) ,,   لعبة جاوب واسأل (الصـــــــراحـــة ) ,, - صفحة 5 I_icon_minitimeالخميس مارس 25, 2010 9:37 pm

[quote="eng_mody"]

فباذن الله فيه عزومه بس علي ما تبان رسمي كده اكون قلبتهم في البيت كده في حبه حلويـــــنWink ونسدد العزومات اللي علينا كلها لعبة جاوب واسأل (الصـــــــراحـــة ) ,, - صفحة 5 Icon_biggrin

اهو انا مش عايز غير الكلمتين السود دول و انا بقى مستنيك
eng_mody
إدارة المنتدى
إدارة المنتدى
eng_mody

مُساهمةموضوع: رد: لعبة جاوب واسأل (الصـــــــراحـــة ) ,,   لعبة جاوب واسأل (الصـــــــراحـــة ) ,, - صفحة 5 I_icon_minitimeالخميس مارس 25, 2010 9:41 pm

اطمئــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن لعبة جاوب واسأل (الصـــــــراحـــة ) ,, - صفحة 5 Icon_biggrin Wink
mana
mana

مُساهمةموضوع: رد: لعبة جاوب واسأل (الصـــــــراحـــة ) ,,   لعبة جاوب واسأل (الصـــــــراحـــة ) ,, - صفحة 5 I_icon_minitimeالخميس مارس 25, 2010 9:48 pm

حبيب قلبى انا مطمن و بس كويس اول مره اخد منك وعد انك انتا اللى هتعزم
و خد بالك وعد الحر دين عليه
و الرسول قال اتو الامانات الى اصحابها
و احنا هنروح فين من بعض هاهاهاهاهاهاها

eng_mody
إدارة المنتدى
إدارة المنتدى
eng_mody

مُساهمةموضوع: رد: لعبة جاوب واسأل (الصـــــــراحـــة ) ,,   لعبة جاوب واسأل (الصـــــــراحـــة ) ,, - صفحة 5 I_icon_minitimeالخميس مارس 25, 2010 9:54 pm

نياااااااااااااا ها ها ها ها ها ها ها ها

لعبة جاوب واسأل (الصـــــــراحـــة ) ,, - صفحة 5 Icon_twisted لعبة جاوب واسأل (الصـــــــراحـــة ) ,, - صفحة 5 Icon_twisted لعبة جاوب واسأل (الصـــــــراحـــة ) ,, - صفحة 5 Icon_twisted لعبة جاوب واسأل (الصـــــــراحـــة ) ,, - صفحة 5 Icon_twisted
ضحكااااااااات شريره متقطعه =))
matrix2009
Golden Eng
Golden Eng
matrix2009

ذكر عدد الرسائل : 94

مُساهمةموضوع: رد: لعبة جاوب واسأل (الصـــــــراحـــة ) ,,   لعبة جاوب واسأل (الصـــــــراحـــة ) ,, - صفحة 5 I_icon_minitimeالخميس مارس 25, 2010 10:01 pm

لعبة جاوب واسأل (الصـــــــراحـــة ) ,, - صفحة 5 Icon_biggrin

وأنا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

لعبة جاوب واسأل (الصـــــــراحـــة ) ,,
صفحة 5 من اصل 6انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-