Faculty Of Engineering - Tanta University
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

موقع كلية الهندسة - جامعة طنطا

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

عبر عن مشاعرك ب..................................؟

محمود
eng_e.yahia
ahmed elkomy
mongy
eng_sh
light_night19899
يسرا
eng_mody
bosy 2012
ahm20032003
cat_girl
MoNsH
mana
lostlover
18 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 20 ... 28  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
eng_mody
إدارة المنتدى
إدارة المنتدى
eng_mody

ذكر عدد الرسائل : 3631

عبر عن مشاعرك ب..................................؟ - صفحة 13 Empty
مُساهمةموضوع: رد: عبر عن مشاعرك ب..................................؟   عبر عن مشاعرك ب..................................؟ - صفحة 13 I_icon_minitimeالخميس أبريل 29, 2010 11:06 pm

الحمـــــــــــــــــــــــد لله بجد يوووووووووووووم اكتر من راااااااائععبر عن مشاعرك ب..................................؟ - صفحة 13 Icon_cheers...
الحمد لله الحمد لله...مفيش بجد احسن من اللمه وصحبه الاصدقاء عبر عن مشاعرك ب..................................؟ - صفحة 13 Icon_biggrin ...

بعيدا بقه عن امتحان الري والصرف اللذوذ العسول=))...
ده بس يوم لن ينسي ان شااااااااااااااااااء اللهعبر عن مشاعرك ب..................................؟ - صفحة 13 Icon_biggrin..

https://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1000000259455
eng_mody
إدارة المنتدى
إدارة المنتدى
eng_mody

مُساهمةموضوع: رد: عبر عن مشاعرك ب..................................؟   عبر عن مشاعرك ب..................................؟ - صفحة 13 I_icon_minitimeالجمعة أبريل 30, 2010 7:30 am

بسم الله الرحمن الرحيم

واصبر نفسك مع الذين يدعون ربهم بالغداوه والعشي يريدون وجه الله ولا تعد عيناك عنهم تريد زينه الحياه الدنيا ولا تطع من اغفلنا قلبه عن ذكرنا واتبع هواه وكان امره فرطا

صدق الله العظيم

صدق الله العظيــم
يسرا
مشرفة قسم الموضوعات العامة+القسم الديني
يسرا

انثى عدد الرسائل : 4501

مُساهمةموضوع: رد: عبر عن مشاعرك ب..................................؟   عبر عن مشاعرك ب..................................؟ - صفحة 13 I_icon_minitimeالجمعة أبريل 30, 2010 9:05 am

لا يا مانا انا وناس كتير عاملناها 13 بس انا شوفت ناس عملنها 14 بس مش عارفا الاختلاف في ايه ؟؟؟؟؟
mana
مشرف قسم المناقشة+الترفية+اخبار الساعة
mana

ذكر عدد الرسائل : 2114

مُساهمةموضوع: رد: عبر عن مشاعرك ب..................................؟   عبر عن مشاعرك ب..................................؟ - صفحة 13 I_icon_minitimeالجمعة أبريل 30, 2010 9:44 am

انا مش عايز ازعلك الافضل انك مش تفكرى فيها
الامتحان خلاص خلص ثم هيا هتفرق كتير
ركزى فى اللى جاى انا سمعة امبارح معلومه غريبه اوى
الامتحانات يوم 6/1 الكلام دا صحيح
يسرا
يسرا

مُساهمةموضوع: رد: عبر عن مشاعرك ب..................................؟   عبر عن مشاعرك ب..................................؟ - صفحة 13 I_icon_minitimeالجمعة أبريل 30, 2010 9:49 am

تزعلني ليه لا مش هتزعلني اصل لو هي 14 فاظن ان انا برده صح انا قربت للاقل يعني احسن برده علي ما اظن
اما موضوع الامتحانات انا سمعت انها اخر 5 فعلا
ويا ريت بصراحه ادينا مزاكرين نسبه كويسه من المنهج

mana
mana

مُساهمةموضوع: رد: عبر عن مشاعرك ب..................................؟   عبر عن مشاعرك ب..................................؟ - صفحة 13 I_icon_minitimeالجمعة أبريل 30, 2010 9:55 am

خلاص مفيش مشاكل انا بس مش عايز نفكر فى الامتحان بعد ما خلص
انا مش معاكى لان دا معناه اننا هننضغط الاسبوعين الجايين فى الشفوى و المشروع و كل الحاجات دى و مان الدكاتره هيدونا محاضرات مركزه جدا علشان يلحقو يخلصو المنهج
يعنى هنتعصر لان ببساطه لو الامتحانات يوم واحد يعنى بعد اربع اسابيع يبقى فاضل لنا اسبوعين ندرسهم و الباقين هنشغل فيهم بالامتحانات
انتى ايه رايك ؟

يسرا
يسرا

مُساهمةموضوع: رد: عبر عن مشاعرك ب..................................؟   عبر عن مشاعرك ب..................................؟ - صفحة 13 I_icon_minitimeالجمعة أبريل 30, 2010 10:14 am

اقتباس :
خلاص مفيش مشاكل انا بس مش عايز نفكر فى الامتحان بعد ما خلص
هو يا جماعه مش المفروض تراجعوا علشان تعرفوا الغلطات وما تعملوهاش تاني اخر السنه ؟
ولا انا بتكلم غلط
عبر عن مشاعرك ب..................................؟ - صفحة 13 Icon_biggrin
اما بالنسبه للامتحانات لماده الوحيده اللي ممكن هتبقي فيها مشاكل اكيد الري لكن باقي المواد اظن الدكاتره بيعرفوا يمشوا امورهم ولو فيه حاجه ما خدنهاش من مقرر السنه دي اكيد هناخدها السنه الجايه ده لو الامتحانات اكيد في اخر خمسه
eng_mody
إدارة المنتدى
إدارة المنتدى
eng_mody

مُساهمةموضوع: رد: عبر عن مشاعرك ب..................................؟   عبر عن مشاعرك ب..................................؟ - صفحة 13 I_icon_minitimeالجمعة أبريل 30, 2010 11:20 am

اقتباس :

ولو فيه حاجه ما خدنهاش من مقرر السنه دي اكيد هناخدها السنه الجايه

مين قال كده؟؟
ايه الدليل ؟؟

الكلام ده مش بيحصل ع فكره
نظام التعليم عندنا مفيهوش الكلام ده اصلا
الكورس بيتاخد في وقت معين...خلص مخلصش هو انت اخدته
او حتي لو مخدتوش المفروض يعني ان التعليم الجامعي في جزء تعليم ذاتي يعني ندور بنفسنا وندرس...
اللي بيروح مبيرجعش عبر عن مشاعرك ب..................................؟ - صفحة 13 Icon_biggrin
يسرا
يسرا

مُساهمةموضوع: رد: عبر عن مشاعرك ب..................................؟   عبر عن مشاعرك ب..................................؟ - صفحة 13 I_icon_minitimeالجمعة أبريل 30, 2010 5:13 pm

اقتباس :
الكلام ده مش بيحصل ع فكره
لا والله ؟
والكور ماده كان من مقرر السنه اللي فاتت وخدناه اول السنه دي

eng_mody
إدارة المنتدى
إدارة المنتدى
eng_mody

مُساهمةموضوع: رد: عبر عن مشاعرك ب..................................؟   عبر عن مشاعرك ب..................................؟ - صفحة 13 I_icon_minitimeالجمعة أبريل 30, 2010 5:29 pm

اهـــــــــــــي؟؟Surprised
بجد؟؟
انا اول مره اعرف دي عبر عن مشاعرك ب..................................؟ - صفحة 13 Icon_biggrin ..

بس في الاستركشر بالذات انا ممكن اصدقك..لان اصلا احنا عندنا مقارنه بالكليات الاخر عندنا وقت كبير اوي بندرس فيها الاستركشر
احنا بندرسها لحد سنه رابعه
انما في كليات تانيه بياخدو الاستركشر كله في سنه ونص ومبيدروس استراكشر في تالته..

مش عارف بقه اي ماده تانيه بجد صعب عبر عن مشاعرك ب..................................؟ - صفحة 13 Icon_biggrin
يسرا
يسرا

مُساهمةموضوع: رد: عبر عن مشاعرك ب..................................؟   عبر عن مشاعرك ب..................................؟ - صفحة 13 I_icon_minitimeالجمعة أبريل 30, 2010 5:33 pm

اقتباس :
مش عارف بقه اي ماده تانيه بجد صعب عبر عن مشاعرك ب..................................؟ - صفحة 13 Icon_biggrin
خلاص يبقي ما تحكمش وتقول الكلام ده ما بيحصلش
اديه حصل مره واتعوضت لما تحصل في ماده تانيه وما تتعوضش نبقي نقول ما بيحصلش
صـــــح ؟
عبر عن مشاعرك ب..................................؟ - صفحة 13 Icon_biggrin
eng_mody
إدارة المنتدى
إدارة المنتدى
eng_mody

مُساهمةموضوع: رد: عبر عن مشاعرك ب..................................؟   عبر عن مشاعرك ب..................................؟ - صفحة 13 I_icon_minitimeالجمعة أبريل 30, 2010 5:43 pm

انا فعلا مكنتش اعرف ان الكور ده علينا السنه اللي فاتت اصلا عشان كده قلت صعب او قلت مبيحصلش عبر عن مشاعرك ب..................................؟ - صفحة 13 Icon_biggrin
بس لو انتي متاكده يبقي حصل عبر عن مشاعرك ب..................................؟ - صفحة 13 Icon_biggrin

بس انتي اكيد متفقه معايه ان في مواد صعب انها تعوض حاجات فاتتها السنه اللي فاتت اعتقد ان منها الخرسانه وده وفقا للي بيحكيه باشمهندس رضا واللي احنا شايفينه الفتره الاخيره من تصرفات د/ عماد معانا...
اعتقد كده يعني والله اعلم

فلو ده حصل في الاستركشر برضه معتقدش انها الحاله العامه عبر عن مشاعرك ب..................................؟ - صفحة 13 Icon_biggrin

المساله طلعت معايا 14 ورقم وانا قربتها للاصغر فبقت 14 .. وفرق الارقام ده ع فكره بيبقي بس من التقريب بتاع الارقام
وفي الاخر في ليميت محدد للفتره دي بين 13 و 14 يوم
د/ ابراهيم قال اننا لو زودنا يوم او حتي يومين عادي..امال ال 70% بتوع المياه المتاحه بيسربيعملو ايه...
انا فاكر الكلمه دي في المحاضره كويس اوي عبر عن مشاعرك ب..................................؟ - صفحة 13 Icon_biggrin
عشان عملهالنا حكايه بطريقته المعروفه وكاننا اغنيه والحركه اللي بيعملها علي طول دي عبر عن مشاعرك ب..................................؟ - صفحة 13 Icon_biggrin
يسرا
يسرا

مُساهمةموضوع: رد: عبر عن مشاعرك ب..................................؟   عبر عن مشاعرك ب..................................؟ - صفحة 13 I_icon_minitimeالجمعة أبريل 30, 2010 5:49 pm

اقتباس :
بس لو انتي متاكده يبقي حصل عبر عن مشاعرك ب..................................؟ - صفحة 13 Icon_biggrin
لا متاكده لان انا كان معايا ورقه في وسط ورق لولي اللي بجيبه من اصحابي الاقدم
اقتباس :
المساله طلعت معايا 14 ورقم وانا قربتها للاصغر فبقت 14 .. وفرق الارقام ده ع فكره بيبقي بس من التقريب بتاع الارقام
وفي الاخر في ليميت محدد للفتره دي بين 13 و 14 يوم
وانا طلعت معايا 13.48 بالظبط وقربتها ل 13 بس مادام كلنا صح مافيش مشاكل المهم ان 50% من الامتحان يطلع صح عبر عن مشاعرك ب..................................؟ - صفحة 13 Icon_biggrin

اقتباس :
بس انتي اكيد متفقه معايه ان في مواد صعب
انها تعوض حاجات فاتتها السنه اللي فاتت اعتقد ان منها الخرسانه وده وفقا
للي بيحكيه باشمهندس رضا واللي احنا شايفينه الفتره الاخيره من تصرفات د/
عماد معانا...
اعتقد كده يعني والله اعلم
مش عارفه ليه مش فاهمه حاجه
وايه اللي بيحكيه باشمهندس رضا عبر عن مشاعرك ب..................................؟ - صفحة 13 Icon_rolleyes
وحاجات تتعوض من السنه اللي فاتت ايه هو احنا كنا بناخد خرسانه السنه اللي فاتت ؟؟؟

eng_mody
إدارة المنتدى
إدارة المنتدى
eng_mody

مُساهمةموضوع: رد: عبر عن مشاعرك ب..................................؟   عبر عن مشاعرك ب..................................؟ - صفحة 13 I_icon_minitimeالجمعة أبريل 30, 2010 5:59 pm

اقتباس :
لا متاكده لان انا كان معايا ورقه في وسط ورق لولي اللي بجيبه من اصحابي الاقدم
كده الموضوع اختلف ..
لو هنمشي ع ورق الكورسات يبقي فعلا الاحتمال الاكبر ان الكور مكنش معانه السنه اللي فاتت معلش بقه عبر عن مشاعرك ب..................................؟ - صفحة 13 Icon_biggrin ..
اصل دكتور قاسم مجبش سيرته حتي..
بس والله يا يسرا كل شئ ممكن عبر عن مشاعرك ب..................................؟ - صفحة 13 Icon_biggrin ..مش هنخسر بعض بسبب درس محدش فينا فاكره اصلا =))...

اقتباس :

المهم ان 50% من الامتحان يطلع صح عبر عن مشاعرك ب..................................؟ - صفحة 13 Icon_biggrin
كلمه من الاخر يعني عبر عن مشاعرك ب..................................؟ - صفحة 13 Icon_biggrin
اكيـــــــــــــــــد طبعا عبر عن مشاعرك ب..................................؟ - صفحة 13 Icon_biggrin..خمسين خمسين مش اي كلام
بس ادعي انهم يبقو كاملين عبر عن مشاعرك ب..................................؟ - صفحة 13 Icon_biggrin

اقتباس :

مش عارفه ليه مش فاهمه حاجه
وايه اللي بيحكيه باشمهندس رضا عبر عن مشاعرك ب..................................؟ - صفحة 13 Icon_rolleyes
وحاجات تتعوض من السنه اللي فاتت ايه هو احنا كنا بناخد خرسانه السنه اللي فاتت ؟؟؟

والله مش عارف بقه بس متتقلش غير كده
حاولي كمان مره براحه ..فهمتيها كان بها مش فهمتيها يبقي العيب فيا انا ..
الكلام ما معناه ان في مواد زي الخرسانه استحاله ممكن تقدر يعوضو حاجه فاتتهم في ترم سابق عبر عن مشاعرك ب..................................؟ - صفحة 13 Icon_biggrin
eng_mody
إدارة المنتدى
إدارة المنتدى
eng_mody

مُساهمةموضوع: رد: عبر عن مشاعرك ب..................................؟   عبر عن مشاعرك ب..................................؟ - صفحة 13 I_icon_minitimeالجمعة أبريل 30, 2010 6:01 pm

هو بكــــــــــــــــــــــــــره اجازه ؟؟ Sad Sad
انا محتار ؟؟؟ Sad Sad
يسرا
يسرا

مُساهمةموضوع: رد: عبر عن مشاعرك ب..................................؟   عبر عن مشاعرك ب..................................؟ - صفحة 13 I_icon_minitimeالجمعة أبريل 30, 2010 7:59 pm

اقتباس :
كده الموضوع اختلف ..
انا مش عارفه انت مش مصدق ليه
يا سيدي من الاخر انا صاحبتي كانت داخله نص المواد السنه اللي قبلنا منها الستركشر وخدت الكور
مش صعبه انها تحصل والله عبر عن مشاعرك ب..................................؟ - صفحة 13 Icon_biggrin
وبكره اجازه اه

eng_mody
إدارة المنتدى
إدارة المنتدى
eng_mody

مُساهمةموضوع: رد: عبر عن مشاعرك ب..................................؟   عبر عن مشاعرك ب..................................؟ - صفحة 13 I_icon_minitimeالجمعة أبريل 30, 2010 8:12 pm

اقتباس :
وبكره اجازه اه

هو انا مش مكتوبلي احضر يوم سبت ابدا كده
بقالي شهر مبحضرش محاضره الاستركشر
يا مطرود يا مطرود يا مسافر يا اجازه عبر عن مشاعرك ب..................................؟ - صفحة 13 Icon_biggrin

طلب اخير يا ريت حد يساعدني
انا عامل فيديو ع الموفي ميكر وعايز ارفعه ع الفيس بوك
وطبعا عشان ارفعه لازم يفتح بالميديا بلاير وانا مش عارف لحد دلوقتي اخليه يفتح ازاي بالميديا بلاير
بيفتح بصيغه الموفي ميكر
هو له برامج تحويل؟؟؟؟؟:-/

بالله عليكو اي حد ببيفهم في الموضوع ده يفيدني انا بقالي اسبوع بعمل الفيديو ده وفي وسط زحمه الميد تيرم كنت بسيب المذاكره واسهر عليه فلازم يترفع ع الفيس بقه ويري النور عبر عن مشاعرك ب..................................؟ - صفحة 13 Icon_biggrin
دا اول عمل فني من اخراجي عبر عن مشاعرك ب..................................؟ - صفحة 13 Icon_biggrin
eng_e.yahia
Important Eng
Important Eng
eng_e.yahia

ذكر عدد الرسائل : 635

مُساهمةموضوع: رد: عبر عن مشاعرك ب..................................؟   عبر عن مشاعرك ب..................................؟ - صفحة 13 I_icon_minitimeالسبت مايو 01, 2010 3:24 am

ما تعمله open with يا احمد وتختار الميديا .
انا مش فاهم قصدك بصراحه
لو احترت فيه ارفعهولى على النت وانا احولهولك
للصيغه اللى تشتغل على face book
eng_mody
إدارة المنتدى
إدارة المنتدى
eng_mody

مُساهمةموضوع: رد: عبر عن مشاعرك ب..................................؟   عبر عن مشاعرك ب..................................؟ - صفحة 13 I_icon_minitimeالسبت مايو 01, 2010 11:23 am

يا ابراهيم الفيديو الصيغه بتاعته صيغه موفي ميكر والصوره اللي عليه صوره برنامج الموفي ميكر
انا عاوز احول صيغته لصيغه الميديا بلاير زي الفيديوهات اللي بنزلها دي او اللي بنتفرج عليها ..
اني ارفعه ع الفيس دي سهله بس انا مش هعرف ارفعه وهو لسه بالصيغه دي..
عايـــــــــــــــــز احولــــــه..فهمت ؟؟عبر عن مشاعرك ب..................................؟ - صفحة 13 Icon_rolleyes
eng_e.yahia
Important Eng
Important Eng
eng_e.yahia

ذكر عدد الرسائل : 635

مُساهمةموضوع: رد: عبر عن مشاعرك ب..................................؟   عبر عن مشاعرك ب..................................؟ - صفحة 13 I_icon_minitimeالسبت مايو 01, 2010 2:30 pm

طيب ياعم سهله انا عندى برامج تحوله
ممكن ترفعهولى على النت احولهولك
او ارفعلك انا البرامج تحاول تحوله انت
eng_mody
إدارة المنتدى
إدارة المنتدى
eng_mody

مُساهمةموضوع: رد: عبر عن مشاعرك ب..................................؟   عبر عن مشاعرك ب..................................؟ - صفحة 13 I_icon_minitimeالسبت مايو 01, 2010 2:32 pm

يبقي ترفعه انت البرنامج اسهل =))..
الفيديو اكيد اتقل Very Happy
eng_mody
إدارة المنتدى
إدارة المنتدى
eng_mody

مُساهمةموضوع: رد: عبر عن مشاعرك ب..................................؟   عبر عن مشاعرك ب..................................؟ - صفحة 13 I_icon_minitimeالسبت مايو 01, 2010 6:03 pm

اخيرا ومن 5 دقايق بس عرفت ازاااااااااااااااااي بيبقي الفيديو صيغه ميديا بلاير =))...
اتاريه لازم يتسيف الاول =))...
انا نبيــــــــــــــــــــه جدا=)).... عبر عن مشاعرك ب..................................؟ - صفحة 13 Icon_biggrin

اخيـــــــــــــرا الفيديو هيشوف النور عبر عن مشاعرك ب..................................؟ - صفحة 13 Icon_biggrin

انتظرونا ع الفيس من الساعه التاسعه والنصف الي الساعه العاشره عبر عن مشاعرك ب..................................؟ - صفحة 13 Icon_biggrin
يسرا
يسرا

مُساهمةموضوع: رد: عبر عن مشاعرك ب..................................؟   عبر عن مشاعرك ب..................................؟ - صفحة 13 I_icon_minitimeالسبت مايو 01, 2010 8:40 pm

مش رايحه الكليه بكره عبر عن مشاعرك ب..................................؟ - صفحة 13 Icon_cheers
mana
mana

مُساهمةموضوع: رد: عبر عن مشاعرك ب..................................؟   عبر عن مشاعرك ب..................................؟ - صفحة 13 I_icon_minitimeالسبت مايو 01, 2010 9:03 pm

بفكر ؟
eng_mody
إدارة المنتدى
إدارة المنتدى
eng_mody

مُساهمةموضوع: رد: عبر عن مشاعرك ب..................................؟   عبر عن مشاعرك ب..................................؟ - صفحة 13 I_icon_minitimeالسبت مايو 01, 2010 9:13 pm

الفيديـــــو لسه بيترفع
قلبي يخفق وخايف اصلا يكون مبيترفعش والبروزر بيشتغلني Sad Sad
يــــا رب Neutral

عبر عن مشاعرك ب..................................؟
صفحة 13 من اصل 28انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 20 ... 28  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-