Faculty Of Engineering - Tanta University
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

موقع كلية الهندسة - جامعة طنطا

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

نداء الى الكل...

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
scorpion
Important Eng
Important Eng
scorpion

ذكر عدد الرسائل : 280

نداء الى الكل... Empty
مُساهمةموضوع: نداء الى الكل...   نداء الى الكل... I_icon_minitimeالأربعاء نوفمبر 12, 2008 4:36 pm

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
الى كل شخصيه سجلت فى هذا المنتدى
انا ليا بعض ملاحظات بعد اذنكم
المنتدى بتاعنا جميل جدا بس اتمنى تقولولى رايكم فى اقتراحاتى

المنتدى محتاج لحمله اشهار على محركات البحث وافضل طريق هى النسجاممع محركات البحث

اى عضو يشوف لما يحب يبحث عن حاجه فى اى محرك بحث اسلوبه ايه ويحاول يخلى اسم موضوعه قريب عشان منتدانا يظهر فى النتايج الاولى يعنى من الاخر نحسن علاقتنا مع محركات البحث
بالنسبه للمواضيع يا جماعه الاهميه مش بكتره المواضيه الاهميه بكتره الاعضاء.. النشطين... والمواضيع المهمه وكمان اتمنى ان اى واحد دخل لقى موضوع لاى عضو وهو مش محتاج منه حاجه ياريت يرد عليه باى حاجه لان ى زائر بيدخل بيلفت نظره المواضيع الى فيها مشاركات كبيره
وعاوزين نطلع من مود الصداقه الى مود الاجماع بمعنى نحاول نض كل عضو النا انه يساهم مش العمليه مقصوره على اعضاء معينين هم الى نشطين
وبالنسبه للاقسام انا شايف ان فى اقسام كتير فى المنتدى ومن وجه نظرى ان الاقسام بتزيد بزياده الاعضاء يا جماعه كترو الاقسام الفرعيه وقللوا الرئيسيه انا عاوز ادى مثال ( بس محدش يعتبره انه مخالف لشروط المنتدى ) تريد نت الاقسام فيه قليله يعنى اى واحد عاوز حاجه بيلاقى احتيجاته محصوره فى صفحه بمعنى انه نظام تتابعى (قم ترفيهى .......العاب..مسابقات..ما يخص الشباب والبنات الخ )

تم حذف اللينك > Admin

عاوزين نشتغل شغل نطور بيه منتدانا الغالى

واسف انى طولت عليكم

ENG/ MOHAMMED

http://www.etanta.ch
Admin
الـمــديــر الــعــام
الـمــديــر الــعــام
Admin

ذكر عدد الرسائل : 1518

نداء الى الكل... Empty
مُساهمةموضوع: رد: نداء الى الكل...   نداء الى الكل... I_icon_minitimeالأربعاء نوفمبر 12, 2008 6:23 pm

شكرا يا محمد على اقتراحاتك وان شاء الله نهتم بيها ويتم تنفيذها في اقرب وقت
وبإذن الله المنتدى يبقى احسن دايما بمجهودك ومجهود كل الاعضاء معانا ويكون دايما في افضل صورة

" تم تعديل الموضوع وحذف اللينك "
http://www.tantaeng.tk

نداء الى الكل...
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-