Faculty Of Engineering - Tanta University
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

موقع كلية الهندسة - جامعة طنطا

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

ليه كده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
scorpion
Important Eng
Important Eng
scorpion

ذكر عدد الرسائل : 280

ليه كده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: ليه كده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   ليه كده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ I_icon_minitimeالإثنين نوفمبر 10, 2008 4:07 am

ليه منتدى الكليه ميترفعش عليه نسخه vb لان بامانه الفى بى احسن بكتير او اى بى وكمان انا شايف ان حكايه المنتدى المجانى مش لايقه على منتدانا احنا مش فى كليه ........ عشان نقول ده مش شغلنا يا جماعه حتى عشان الاستاضفه نختارها ومحدش يتحكم فى الاعلانات وعموما ده راى مش اجبار وياريت محدش يفهمنى على انى بقول على المنتدى انه مش كويس ده كفايه الاعضاء المحترمين الى فيه والاداره ولاحظه اخيره انا مش مع ان لك لقسم مشرفين بعدد المواضيع ولا ايه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ارجو الرد
http://www.etanta.ch
engbana
إدارة المنتدى
إدارة المنتدى
engbana

ذكر عدد الرسائل : 1172

مُساهمةموضوع: رد: ليه كده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   ليه كده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ I_icon_minitimeالثلاثاء نوفمبر 11, 2008 3:03 pm

في البداية شكرا علي اهتمامك..............

و بالنسبة اننا نعمل منتدي vb فدي فكرة مطروحة بقالها فترة اننا نحول المنتدي لمنتدي بفلوس...........لكن الاهم من التحويل هو اننا نحافظ علي كل الاعضاء بمشاركاتهم كما هي عند التحويل وهوا ده اللي معطلنا اننا ناخد القرار ده.....عشان لما ناخده مفيش اي مشاركة او عضوية يحصلها مشاكل........و ان شاء الله لما نثق ان كل شيء هيتحافظ عليه هيتحول المنتدي فورا الي منتدي vb...
و انا شايف ان الاهم من موضوع مجاني او vbهو الاعضاء الموجودين و اهتمامهم بالمنتدي و التواصل بيننا بغض النظر عن نوع المنتدي او كونه مجاني او غير مجاني..............
و بالنسبة للنقطة التانية وان كل قسم عليه عدد مشرفين بعدد المواضيع اللي فيه.....فانا مش شايف كده خالص لان انت لو ركزت هتلاقي ان المشرفين اللي اسماؤهم باينه جنب كل قسم هتلاقي ان 5 منهم من ادارة المنتدي و السادس هو الادمن ودول ليهم الحق انهم يشرفوا علي كل الاقسام.....لكن لو بتتكلم عن المشرفين فهتلاقي ان كل قسم عليه مشرف او اتنين علي الاكثر تبعا لاهميه القسم وفيه اقسام مش عليهم مشرفين من الاساس.......
و اتمني اني اكون عرفت اوصلك وجهة نظرنا.........
و شكرا مرة تانية علي اهتمامك وفي انتظار اي استفسارات تهدف لافادة المنتدي دائما..........
Admin
الـمــديــر الــعــام
الـمــديــر الــعــام
Admin

ذكر عدد الرسائل : 1518

مُساهمةموضوع: رد: ليه كده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   ليه كده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ I_icon_minitimeالثلاثاء نوفمبر 11, 2008 3:07 pm

engbana كتب:
في البداية شكرا علي اهتمامك..............

و بالنسبة اننا نعمل منتدي vb فدي فكرة مطروحة بقالها فترة اننا نحول المنتدي لمنتدي بفلوس...........لكن الاهم من التحويل هو اننا نحافظ علي كل الاعضاء بمشاركاتهم كما هي عند التحويل وهوا ده اللي معطلنا اننا ناخد القرار ده.....عشان لما ناخده مفيش اي مشاركة او عضوية يحصلها مشاكل........و ان شاء الله لما نثق ان كل شيء هيتحافظ عليه هيتحول المنتدي فورا الي منتدي vb...
و انا شايف ان الاهم من موضوع مجاني او vbهو الاعضاء الموجودين و اهتمامهم بالمنتدي و التواصل بيننا بغض النظر عن نوع المنتدي او كونه مجاني او غير مجاني..............
و بالنسبة للنقطة التانية وان كل قسم عليه عدد مشرفين بعدد المواضيع اللي فيه.....فانا مش شايف كده خالص لان انت لو ركزت هتلاقي ان المشرفين اللي اسماؤهم باينه جنب كل قسم هتلاقي ان 5 منهم من ادارة المنتدي و السادس هو الادمن ودول ليهم الحق انهم يشرفوا علي كل الاقسام.....لكن لو بتتكلم عن المشرفين فهتلاقي ان كل قسم عليه مشرف او اتنين علي الاكثر تبعا لاهميه القسم وفيه اقسام مش عليهم مشرفين من الاساس.......
و اتمني اني اكون عرفت اوصلك وجهة نظرنا.........
و شكرا مرة تانية علي اهتمامك وفي انتظار اي استفسارات تهدف لافادة المنتدي دائما..........

تمام كدة يا بنا
قلت اللى انا كنت حقوله

واتمنى نكون كدة جاوبنا على استفسارك

عدل سابقا من قبل Admin في الثلاثاء نوفمبر 11, 2008 3:07 pm عدل 1 مرات
http://www.tantaeng.tk
scorpion
Important Eng
Important Eng
scorpion

مُساهمةموضوع: رد: ليه كده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   ليه كده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ I_icon_minitimeالثلاثاء نوفمبر 11, 2008 3:07 pm

مشكور على ردك
Admin
الـمــديــر الــعــام
الـمــديــر الــعــام
Admin

ذكر عدد الرسائل : 1518

مُساهمةموضوع: رد: ليه كده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   ليه كده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ I_icon_minitimeالثلاثاء نوفمبر 11, 2008 3:10 pm

وتوضيح بسيط كمان .. عدد المشرفين في المنتدى 7 ..
يعنى 7 من 1100 عضو تقريبا .. اعتقد نسبة معقولة .. إن ما كانتش قليلة
http://www.tantaeng.tk
scorpion
Important Eng
Important Eng
scorpion

مُساهمةموضوع: رد: ليه كده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   ليه كده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ I_icon_minitimeالثلاثاء نوفمبر 11, 2008 3:13 pm

انا قصدى على الى فى كل قسم

ليه كده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
صفحة 1 من اصل 1