Faculty Of Engineering - Tanta University
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

موقع كلية الهندسة - جامعة طنطا

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

حذف الاقسام!!!!!!!!!!!!!!!

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
الرمش الساحر
Important Eng
Important Eng
الرمش الساحر

انثى عدد الرسائل : 2345

حذف الاقسام!!!!!!!!!!!!!!! Empty
مُساهمةموضوع: حذف الاقسام!!!!!!!!!!!!!!!   حذف الاقسام!!!!!!!!!!!!!!! I_icon_minitimeالإثنين أكتوبر 27, 2008 6:07 pm

والله انا شايفه ان فى بعض الاقسام مش ليها اى داعى

وتقريبا الردود عليها قليله اوىىىىىىىىىىىىىىىىى ومفيهاش اى مواضيع جديده خاااااااااااالص
زى مثلا فسم كليه الاداب وقسك الكليات الاخرى ونبذه تاريخيه عن كليه الهندسه

ويا ريت اعرف رأى الاداره فالموضوع
Admin
الـمــديــر الــعــام
الـمــديــر الــعــام
Admin

ذكر عدد الرسائل : 1518

مُساهمةموضوع: رد: حذف الاقسام!!!!!!!!!!!!!!!   حذف الاقسام!!!!!!!!!!!!!!! I_icon_minitimeالإثنين أكتوبر 27, 2008 6:32 pm

ونحذف كمان قسم أخبار كلية الهندسة وكل ما يهم المهندس وكل الاقسام اللى ليها علاقة بالكلية لأن الأقسام دى المشاركة فيها ضعيفة ويبقى كل المنتدى ( أقسام الالعاب والترفية والاغانى والموضوعات العامة و .... ) Smile
ونغير اسمه ميبقاش اسمه طنطا إينج نخليه طنطا تسلية Very Happy

قبل أى حاجة كويس أوى يا رنا انك عملتى التوبيك دة لأنى بقالى فترة طويلة اوى عاوز ألفت إنتباه الأعضاء لحاجة مهمة جدا وهى أنى ساعة ما فكرت أعمل المنتدى كان كل هدفى أنه يبقى منتدى يهتم في المقام الأول بالدراسة ، سواء لكلية الهندسة كبداية ، وبعد كدة اعمل قسم لاداب وطب واسنان وتجارة وهكذا .. بحيث يكون بعد كدة منتدى لطلبة جامعة طنطا، ويكون معانا معيدين ودكاترة من الكلية ودة اللى حصل فعلا من فترة طويلة ولكن بعد كدة مشاركتهم قلت بسبب انهم لقوا المنتدى بعيد تماما عن الهدف اللى أنشأ من أجله
ولكن للآسف في الفترة اللى فاتت حسيت أن المنتدى بدأ يبعد تماااااامااا عن هدفه وعن طريقه اللى كنت راسمهوله
واصبح اغلب المشاركات في قسم المناقشة والترفية والموضوعات العامة والالعاب وخلاص ..
وبقى اهتمام كل الاعضاء بالاقسام دى ، كأن المنتدى للترفيه والتسلية فقط ..
ودة اللى خلى الاقسام اللى انتى قولتيها دى فاضية تقريبا من المواضيع والردود .. ومش بقى ليها اى لازمة ..
وكان المفروض ان الاقسام دى تكون هى اللى شغاله والكل بيشارك فيها ، انا مكنش هدفي من المنتدى طبعا انه يكون للدراسة بس .. لا طبعا .. امال احنا عاملين ليه قسم : ترفية ومناقشة وموضوعات عامة وافلام واغانى وصور ؟؟؟
انا كل قصدي ان يبقى فيه على الاقل اهتمام باقسام الكلية زي الاهتمام اللى بالاقسام العامة ..

فيه بس ملحوظة بسيطة بخصوص قسم كلية أداب انا موافق طبعا على حذفه لأن للآسف مفيش اى مشاركة من طلبة كلية الاداب اللى معانا في المنتدى وبردة قسم الكليبات الأخرى
انا كل كلامى اللى فات دة كان على اى قسم يخص كلية الهندسة لأن المفروض انها تزيد مش تقل
على العموم شكرا ليكي جدا يا رنا على الإقتراح .. ومنتظر أعرف أراء الأعضاء
وإن شاء الله نكون كلنا أيد واحدة عشان نخلى المنتدى دايما في أحسن صورة ويليق بطلبة جامعة طنطا
http://www.tantaeng.tk
الرمش الساحر
Important Eng
Important Eng
الرمش الساحر

مُساهمةموضوع: رد: حذف الاقسام!!!!!!!!!!!!!!!   حذف الاقسام!!!!!!!!!!!!!!! I_icon_minitimeالإثنين أكتوبر 27, 2008 6:47 pm

عندك حق يا محمد

وانا اقتراحى مكنش الحذف وخلاص

انا بس اعتراضى انهم غير منشطين بالمره
وبعدين لو انت عايز تنشطهم طب ليه مش حد بينزل اى مواضيع جديده فيهم ولا اى حاجه امال هما حيتنشطو ازااااااااااااى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

تانى حقولك انا اعتراضى مش على القسم نفسه انا اعتلراضى ان يكون فى قسم ملوش اى لازم ولا مشاركات ولا مواضيع ولو حتقدر تخليه مهم ومنشط زى الباقى يبقى يا ريت وطبعا خليه موجود مفيش اى مشكله بس يا ريت يكون فى اى تفاعل فالاقسام ديه

وانا معاك جدا انه مهم لانه له علاقه بالدراسه بس شوف كده اخر رد على كل قسم كان امتى ؟؟؟؟؟
اكيد اللوم مش عليا انا لانى انا بس مش عاجبنى انه يكون قسم كده محطوط للاسم بس
شكرا يا ادمن على ردك
Admin
الـمــديــر الــعــام
الـمــديــر الــعــام
Admin

ذكر عدد الرسائل : 1518

مُساهمةموضوع: رد: حذف الاقسام!!!!!!!!!!!!!!!   حذف الاقسام!!!!!!!!!!!!!!! I_icon_minitimeالإثنين أكتوبر 27, 2008 6:54 pm

الرمش الساحر كتب:
طب ليه مش حد بينزل اى مواضيع جديده فيهم ولا اى حاجه امال هما حيتنشطو ازااااااااااااى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ما هو دة اللى انا اقصده ، ان الأعضاء تساعدنا اننا ننشط الاقسام دى عشان تكون فعالة اكتر من كدة لأن الاعضاء هما اللى في إديهم كل حاجة ..
وإن شاء الله بمجهود ونشاط الأعضاء ومساعدتهم لينا نقدر نخلى الاقسام دى وكل الاقسام الخاصة بالكلية تكون زي الاقسام النشيطة اللى موجودة في المنتدى ، ونقدر نحقق الهدف اللى أنشأ المنتدى من أجله ويكون دايما في أحسن صورة
وشكرا ليكي مرة تانية يا رنا على المبادرة وعلى اقتراحك ..
http://www.tantaeng.tk
didi
Important Eng
Important Eng
didi

انثى عدد الرسائل : 1357

مُساهمةموضوع: رد: حذف الاقسام!!!!!!!!!!!!!!!   حذف الاقسام!!!!!!!!!!!!!!! I_icon_minitimeالإثنين أكتوبر 27, 2008 7:18 pm

تمام جدا انا معاك يا محمد فى ان المنتدى مفروض يصحصح شويه فالاقسام اللى مفروض تبقى الرئيسيه فيه ...............

وربنا يسهل و نبتدى نعمل كده فعلا ........
dodo star
Important Eng
Important Eng
dodo star

انثى عدد الرسائل : 2607

مُساهمةموضوع: رد: حذف الاقسام!!!!!!!!!!!!!!!   حذف الاقسام!!!!!!!!!!!!!!! I_icon_minitimeالإثنين أكتوبر 27, 2008 7:22 pm

وانا كمان معاك يا محمد
ووححاول اشتغل فالاقسام الي ليها علاقة بكليتي ان شاء الله
الرمش الساحر
Important Eng
Important Eng
الرمش الساحر

مُساهمةموضوع: رد: حذف الاقسام!!!!!!!!!!!!!!!   حذف الاقسام!!!!!!!!!!!!!!! I_icon_minitimeالإثنين أكتوبر 27, 2008 8:00 pm

انا مكنتش اقصد بالضروره حذف الاقسام والله

انا بس اقصد لو حتفضل كده اخر رد فيها فى شهر اغسطس يبقى ملهاش لازمه
لكن مدام فيها مواضيع جديده وردود يبقى شئ جميل جدااااااااااااا لتحفيذ الطلاب على مناقشه الدراسه من خلال الموضوع

يا ريت متفهمونيش غلط وتهاجمونى كده Sad Sad
انا بس صعب عليا الاقسام ديه
dodo star
Important Eng
Important Eng
dodo star

انثى عدد الرسائل : 2607

مُساهمةموضوع: رد: حذف الاقسام!!!!!!!!!!!!!!!   حذف الاقسام!!!!!!!!!!!!!!! I_icon_minitimeالإثنين أكتوبر 27, 2008 8:08 pm

عندك حق يا رونة
بس محدش بيهاجمك ولا حاجة
كل الحكاية اننا من خلال الموضوع دة بنتفق اننا نهتم بالاقسام دي
واننا مش حنبقى تافهين وكل مواضعنا فالحاجات الترفيهية وبس
لازم لكل حاجة حقها طبعا

وبجد انا فرحانة بالتوبيك دة عشان كل واحد يفكر هو دخل المنتدى دة وسجل فيه لية؟؟

حذف الاقسام!!!!!!!!!!!!!!!
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-