موقع كلية الهندسة - جامعة طنطا
 
الرئيسيةالبوابةس .و .جبحـثالتسجيلقائمة الاعضاءالمجموعاتدخول

شاطر | 
 

 تنفيذ حكم رنا (الرمش الساحر )

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
MoOoOdY
Important Eng
Important Eng


ذكر عدد الرسائل : 2645
العمر : 28
الموقع : http://www.funforworld.com
تاريخ التسجيل : 26/07/2007

مُساهمةموضوع: تنفيذ حكم رنا (الرمش الساحر )   الجمعة أغسطس 15, 2008 5:21 pm

بصو يا جماعه بناء على حكم الانسة رنا Crying or Very sad
الذى كان ينص على
الرمش الساحر كتب:


تعمل موضوع فالابداعات تقول فيه رايك بالتفصيل فى كل اعضاء المنتدى

معلش طلب رخم وحتحتاج فيه شويه مجامله (بس اتمنى متجاملش حد )


انا مضطر اقول رأى فى اغلب الاعضاء بس طبعا مش كلهم
بس يا ريت محدش يزعل من رأى
يلا نقوب بسم الله ونبدأ

1_ نجم= Admin
دة انسان محترم جدا وصاحبى من زمان من اول ما دخلنا الكلية
وبجد هوة شخصية اجتماعية جدا بيحب كل الناس وبيحب الخير لاصحابة واحلى صفة فية انة صاحب صاحبة

2_ البنا
شخصة محترمة جدا ومثقفة جدا بيحب القرآءة واكتر حاجة بيحبها هية الحاجات السياسية والدينية وهوة فعلا انسان ناضج فكريا

3_ رامى =Ramy
صاحبى من اعدادى هندسة اينعم ياما اتخنقنا مع بعض وياما اختلفنا فى وجهات النظر
بس انا بردة بحبة لانة فى الاول وفى الاخر صحبى وهوة انسان محترم بس فية عيبين وهما انة بيبقى فاكر نفسة هوة الصح على طول ورأية هوة احسن رأي فينا وطبعا دة مش صحيح وتانى حاجة انة زملكاوى متعصب ودية بردة عيب كبير فية

4_ منجى= Mongy
دة بقى اعرفة من ايام الثانوى وهوة انسان كويس جدا ومحترم وبيحب يهزر كتير وبيحب اوى يهدى النفوس Very Happy فاهمنى طبعا يا منجى
وهوة انسان يخدم صاحبة بعنية ويحب كل اصحابة

5_ تتح المفتح = فتحى =Ahm20032003
دة انسان عسل جدا ودمة خفيف متزهقش منة طول منتا قاعد واجتماعى اوى

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
6_ didi
اول حاجة احب اقلها انها صديقة كويس جدا ومخلصة لاصدقائها وبتحبهم اكتر من اخوتها وهية انسانة محترمة جدا واجتماعية وبتحب تعمل الخير دايما

7_ riri
نفس الكلام الى قلتة عن ديدى هوة بردةينطبق على ريرى
باستثناء حاجة واحدة
ان ريرى مش اجتماعية او يمكن تكون بتكسف زذادة عن اللزوم بسدة ميقللش من انها شخصية محترمة جدا ومخلصلة لاصحبها

8_ الكومى = a_hm_ed
دوة بقى حبيبى وهوة انسان جدع جدا ومحترم ومخلص لاصحابة وكمان عقلة كبير ومتفتح

9_ Ahmed2003a
انا مهما قلت مش هقدر اوصف اد اية هوة انسان محترم ومؤدب جدا وبشمهندس بحق
وحقيقى . هوة اما دخل المتدى ثبت نفسة بسرعة وحبب كل الناس فية لانة بجد شخصية رائعة

10_cat_girl
دية بقى انا شايف انها سوسة شوية وبتطبق المثل الى بيقول واتمسكن لحد ما اتمكن
هههههههههههههههههههههههههههه
وهية كمان بتحاول تلفت الانظار ليها وبتحاول تكون صاحبة قرار
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
بالنسبة بقى للأعضاء فدة صعب جدا انى اقدر اجمعهم كلهم واقول رأى فيهم
لانهم كتير اوى
فيا ريت تعفونى دلوقتى من راى فى الاعضاء
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.funforworld.com
ahmed elkomy
مشرف قسم الإبداعات
مشرف قسم الإبداعات


ذكر عدد الرسائل : 1772
العمر : 26
تاريخ التسجيل : 02/10/2007

مُساهمةموضوع: رد: تنفيذ حكم رنا (الرمش الساحر )   الجمعة أغسطس 15, 2008 5:30 pm

ههههههههههههههههههههههه
ماشي يا عم سمير ..

بس مش عايز يكون اخر موضوع ليك هنا .. عشان خاطري
ويارب تنزل موضوع تاني بلييييييييييز

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
MoOoOdY
Important Eng
Important Eng


ذكر عدد الرسائل : 2645
العمر : 28
الموقع : http://www.funforworld.com
تاريخ التسجيل : 26/07/2007

مُساهمةموضوع: رد: تنفيذ حكم رنا (الرمش الساحر )   الجمعة أغسطس 15, 2008 5:33 pm

انت تأمرنى يا كومى
بس انت بس اكتبلى موضوع حلو من تأليفك كدة
وانا انزله باسمى Very Happy
انت عارف انى مش بعرف ابدع
ههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.funforworld.com
ahm20032003
Important Eng
Important Eng


ذكر عدد الرسائل : 2997
العمر : 28
تاريخ التسجيل : 20/10/2007

مُساهمةموضوع: رد: تنفيذ حكم رنا (الرمش الساحر )   السبت أغسطس 16, 2008 1:23 am

ايه الحلاوة دي يا سمير
وشكر علي رايك فيا
وانا والله بحبك مووووووت وانت شخصية محترمة جداااااااا
بس العيب اللي فيك ومن غير زعل
انك بتتعصب بسرعة اوووووووووي
وغير كدة انك مش بتنزل معانا كثير وصحابك بتوع زمان اهم ناس ليك امثال راغب وشلته
واتوقع انك متصلتش بيا خالص علي الرغم انك جاري
يا ريت تتصل باصحابك التنين
ومنتظرين من المواضيع الجامدة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://ragelwe6setat.montadalhilal.com
Admin
الـمــديــر الــعــام
الـمــديــر الــعــام


ذكر عدد الرسائل : 1518
العمر : 28
الموقع : www.TantaEng.tk
تاريخ التسجيل : 24/07/2007

مُساهمةموضوع: رد: تنفيذ حكم رنا (الرمش الساحر )   السبت أغسطس 16, 2008 2:50 am

لو مكنتش نفذت الحكم .. كان زمانك عضو موقوف دلوقتى يا مووودي Very Happy Very Happy
ههههههههههههههههههههههههههههههههه
شكرا ليك على كلامك الجميل دة .. بجد دة بس من زوقك
وانا مستحقش كل الكلام الجميل دة
وشكرا يا رنا انك خليتي مووودي يعمل التوبيك الجميل دة Smile

_________________







Refresh

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.tantaeng.tk
cat_girl
Important Eng
Important Eng


انثى عدد الرسائل : 2281
العمر : 26
تاريخ التسجيل : 26/09/2007

مُساهمةموضوع: رد: تنفيذ حكم رنا (الرمش الساحر )   السبت أغسطس 16, 2008 4:35 am

بقى يوم ما تقول رايك فيا يامودى تقول كده......
عموما يا بشمهندس مقبولة منك..
بس انت قلتلى الكلام ده قبل كده وانا مزعلتش منه لان دى حرية راى و اقنعتك كتير ان رايك فيا ده مش صح واعتقدت انك اقتنعت...فمكنش ليه لازمة تقوله تانى عالمنتدى لان اى حد هيشوفه هيكون فكرة غلط عنى ..
ومش ذنبى انك مش بتعرف تقيم الناس...ولو انت متمسك برايك ده فيا يبقى احتفظ بيه لنفسك لكن ميتقالش عالمنتدى بليييز...

ياريت الرد يتعدل .. ومش لازم تقول حاجة عنى انت مش حاسسها فامسح كلامك عنى خالص وانا مش مستنية حد يقول رايه فيا...

مع كامل احترامى يا مودى باشا....

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
cage of love
Important Eng
Important Eng


عدد الرسائل : 376
تاريخ التسجيل : 12/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: تنفيذ حكم رنا (الرمش الساحر )   السبت أغسطس 16, 2008 9:39 am

يا كات ماتزعليش دا هزار و كلنا عارفين فمش لازم كل دا يعني Exclamation
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
cat_girl
Important Eng
Important Eng


انثى عدد الرسائل : 2281
العمر : 26
تاريخ التسجيل : 26/09/2007

مُساهمةموضوع: رد: تنفيذ حكم رنا (الرمش الساحر )   السبت أغسطس 16, 2008 10:44 am

زعلت؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!
لالالالالالالا..رايه فيا دى حاجة متستاهلش انى ازعل عليها لان ده رايه هو حر فيه لكن انا عارفة نفسى كويس...
لكن اللى مزعلنى حاجة تانية خالص...
ولتانى مرة .. بستاذنك يا مودى ياريت تشيل اسمى من توبيكك...
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ahmed elkomy
مشرف قسم الإبداعات
مشرف قسم الإبداعات


ذكر عدد الرسائل : 1772
العمر : 26
تاريخ التسجيل : 02/10/2007

مُساهمةموضوع: رد: تنفيذ حكم رنا (الرمش الساحر )   السبت أغسطس 16, 2008 1:11 pm

ابدا ..

لن اجعل القسم .. موضوع لأثارة المشاكل ..

سيتم غلق الموضوع ...
متأسف يا سمسم .. ومتأسف يا كات ...


_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
MoOoOdY
Important Eng
Important Eng


ذكر عدد الرسائل : 2645
العمر : 28
الموقع : http://www.funforworld.com
تاريخ التسجيل : 26/07/2007

مُساهمةموضوع: رد: تنفيذ حكم رنا (الرمش الساحر )   السبت أغسطس 16, 2008 3:50 pm

معلش يا كومى
التوبيك مش هيتقفل لان انا الى منزلة
وانا الى ليا الحق انى اقفلة
ودة حكم عليا وانا نفذتة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.funforworld.com
engbana
إدارة المنتدى
إدارة المنتدى


ذكر عدد الرسائل : 1172
العمر : 28
تاريخ التسجيل : 04/10/2007

مُساهمةموضوع: رد: تنفيذ حكم رنا (الرمش الساحر )   السبت أغسطس 16, 2008 3:57 pm

معلش يا عم احمد كان لازم تخلي حد من الادارة او نجم اللي يقفل الموضوع لان الموضوع اللي عامله سمير وهو من الادارة والمفروض ان مفيش مشرف يقفل لحد من الادارة موضوع عشان كده سمير فتحه...........

و زي ما انتا بتاخد حقك يا سمسم لازم تدي الناس حقها وما دام كات مش عايزة رايك فيها وطلبت انه يتحذف فيا ريت تخش تحذفه لان ده حقها زي ما انتا حقك تقفل الموضوع وكمان هيا استاذنت اكتر من مرة ان ردها يتحذف............

_________________
كفاني فخراأن تكون لي ربا

وكفاني عزا أن أكون لك عبدا

أنت لي كما أريد...فاجعلني ربي كما تريد

اللهم...كما صنت وجهي من السجود لغيرك


فصن وجهي عن مساءلة غيرك


اللهم...أحملني علي عفوك


ولا تحملني علي عدلك


اللهم...أني أعوذ بك أن أفتقر في غناك ......أو أضل في هداك......أو أضام في سلطانك


عدل سابقا من قبل engbana في السبت أغسطس 16, 2008 4:17 pm عدل 1 مرات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
MoOoOdY
Important Eng
Important Eng


ذكر عدد الرسائل : 2645
العمر : 28
الموقع : http://www.funforworld.com
تاريخ التسجيل : 26/07/2007

مُساهمةموضوع: رد: تنفيذ حكم رنا (الرمش الساحر )   السبت أغسطس 16, 2008 4:01 pm

لا على فكرة دة حكم عليا وانا انفذة بالطريقة الى تعجبنى
احط مين واشيل مين دية حرية شخصية
وانا قلت رأى فى كل عضو على حسب معرفتى بية
ممكن يكون رأى صح وممكن يكون غلط
فيا ريت متكبروش الموضوع
دة مجرد رأى واحد اكيد مش هيفرق كتير مع كات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.funforworld.com
cage of love
Important Eng
Important Eng


عدد الرسائل : 376
تاريخ التسجيل : 12/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: تنفيذ حكم رنا (الرمش الساحر )   السبت أغسطس 16, 2008 4:10 pm

خلاص يا جماعه بلاش مشاكل دا ما كنش موضوع يعني
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
MoOoOdY
Important Eng
Important Eng


ذكر عدد الرسائل : 2645
العمر : 28
الموقع : http://www.funforworld.com
تاريخ التسجيل : 26/07/2007

مُساهمةموضوع: رد: تنفيذ حكم رنا (الرمش الساحر )   السبت أغسطس 16, 2008 4:25 pm

انا معاك يا cage of love
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.funforworld.com
cage of love
Important Eng
Important Eng


عدد الرسائل : 376
تاريخ التسجيل : 12/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: تنفيذ حكم رنا (الرمش الساحر )   السبت أغسطس 16, 2008 4:29 pm

صافي يا لبن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟........................................................؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ahmed2003a
مشرف قسم الأفلام والأغانى
مشرف قسم الأفلام والأغانى


ذكر عدد الرسائل : 3083
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 06/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: تنفيذ حكم رنا (الرمش الساحر )   السبت أغسطس 16, 2008 4:40 pm

شكرا على رايك الجامد فيا يا مودى

واتمنى انى اكون كده فعلا

شكرا مره تانيه يا مودى

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
MoOoOdY
Important Eng
Important Eng


ذكر عدد الرسائل : 2645
العمر : 28
الموقع : http://www.funforworld.com
تاريخ التسجيل : 26/07/2007

مُساهمةموضوع: رد: تنفيذ حكم رنا (الرمش الساحر )   السبت أغسطس 16, 2008 5:00 pm

ahmed2003a كتب:
شكرا على رايك الجامد فيا يا مودى

واتمنى انى اكون كده فعلا

شكرا مره تانيه يا مودى
العفو يا احمد باشا وبجد انا بردة مهما قلت مش هقدر اعبر عن الى انا عاوزة اقولة فى حقك
انت بجد شخصية رائعة ومحترم جدا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.funforworld.com
الرمش الساحر
Important Eng
Important Eng


انثى عدد الرسائل : 2345
العمر : 26
تاريخ التسجيل : 05/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: تنفيذ حكم رنا (الرمش الساحر )   السبت أغسطس 16, 2008 5:19 pm

انا اسفه لو كان حكمى سبب لاى حد مشاكل

وبشكر مودى على موضوعه الجميل واسلوبه الراااااائع
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
MoOoOdY
Important Eng
Important Eng


ذكر عدد الرسائل : 2645
العمر : 28
الموقع : http://www.funforworld.com
تاريخ التسجيل : 26/07/2007

مُساهمةموضوع: رد: تنفيذ حكم رنا (الرمش الساحر )   السبت أغسطس 16, 2008 5:39 pm

الرمش الساحر كتب:
انا اسفه لو كان حكمى سبب لاى حد مشاكل

وبشكر مودى على موضوعه الجميل واسلوبه الراااااائع


لا ابدا يا رمش مشاكل اية بس
دة انا ومروة اصدقاء مفيش مشاكل ولا حاجة

بس يا ريت اكون كدة نفذت الحكم Embarassed

والعفو على رأيك فى اسلوبى Embarassed
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.funforworld.com
cat_girl
Important Eng
Important Eng


انثى عدد الرسائل : 2281
العمر : 26
تاريخ التسجيل : 26/09/2007

مُساهمةموضوع: رد: تنفيذ حكم رنا (الرمش الساحر )   السبت أغسطس 16, 2008 9:46 pm

والله يا جماعة مفيش مشاكل ولا حاجة...
وبعدين زى ما مووودى قال احنا اخوااااااااااااااااااااااات..
بس انا ملاحظة ان طلبى منك انت معملتهوش... ودى اخر مرة هستاذنك تعمله....
والموضوع مش مستاهل يتقفل والله لان مفيش اى زعل ...

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
dodo star
Important Eng
Important Eng


انثى عدد الرسائل : 2607
العمر : 26
تاريخ التسجيل : 21/12/2007

مُساهمةموضوع: رد: تنفيذ حكم رنا (الرمش الساحر )   السبت أغسطس 16, 2008 10:20 pm

يا جماعة احنا كلنا اخواااااااات واكيد مينفعش حد يزعل من حد Smile
بس بجد شكرا يا مودي عالتوبيك وياريت دايما نشوفك فقسم الابدعات فموضوعات تانية مش لازم حكم يعني Smile
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ahmed elkomy
مشرف قسم الإبداعات
مشرف قسم الإبداعات


ذكر عدد الرسائل : 1772
العمر : 26
تاريخ التسجيل : 02/10/2007

مُساهمةموضوع: رد: تنفيذ حكم رنا (الرمش الساحر )   الأحد أغسطس 17, 2008 12:34 am

قوليله يا دودو قوليله ... عشان لو منزلش موضوع هتصرف تصرف مش كويس . Very Happy:D
بعيد شكرك تاني ع رأيك فيا .. ويارب اكون كدا فعلا

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
MoOoOdY
Important Eng
Important Eng


ذكر عدد الرسائل : 2645
العمر : 28
الموقع : http://www.funforworld.com
تاريخ التسجيل : 26/07/2007

مُساهمةموضوع: رد: تنفيذ حكم رنا (الرمش الساحر )   الأحد أغسطس 17, 2008 1:12 am

dodo star كتب:
يا جماعة احنا كلنا اخواااااااات واكيد مينفعش حد يزعل من حد Smile
بس بجد شكرا يا مودي عالتوبيك وياريت دايما نشوفك فقسم الابدعات فموضوعات تانية مش لازم حكم يعني Smile

خلاص ان شاء الله يا دودو هحاول اعمل موضوع ولا حاجة بس قولى للكومى يغششنى الموضوع
لانى بصراحة مش بعرف أألف
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.funforworld.com
MoOoOdY
Important Eng
Important Eng


ذكر عدد الرسائل : 2645
العمر : 28
الموقع : http://www.funforworld.com
تاريخ التسجيل : 26/07/2007

مُساهمةموضوع: رد: تنفيذ حكم رنا (الرمش الساحر )   الأحد أغسطس 17, 2008 1:14 am

a_hm_ed كتب:
قوليله يا دودو قوليله ... عشان لو منزلش موضوع هتصرف تصرف مش كويس . Very Happy:D
بعيد شكرك تاني ع رأيك فيا .. ويارب اكون كدا فعلا

والله يا كومى انت حبيبى فعلا وبعزك اوى يا مان وبحس انك راجل اوى مع اصحابك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.funforworld.com
MAX PAYNE
Important Eng
Important Eng


ذكر عدد الرسائل : 1369
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 27/09/2007

مُساهمةموضوع: رد: تنفيذ حكم رنا (الرمش الساحر )   الأحد أغسطس 17, 2008 1:21 am

انت نسيت توصف أهم واحد ف المنتدى
اللي هو أنا Very Happy
لووووووووووووووول
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
تنفيذ حكم رنا (الرمش الساحر )
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 2انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
Faculty Of Engineering - Tanta University :: إبداعات الباشمهندسين-
انتقل الى: