Faculty Of Engineering - Tanta University
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

موقع كلية الهندسة - جامعة طنطا

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

احب اضع اول اللماسات ف قسم المواهب

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
ahmed elkomy
مشرف قسم الإبداعات
مشرف قسم الإبداعات
ahmed elkomy

ذكر عدد الرسائل : 1772

احب اضع اول اللماسات ف قسم المواهب Empty
مُساهمةموضوع: احب اضع اول اللماسات ف قسم المواهب   احب اضع اول اللماسات ف قسم المواهب I_icon_minitimeالخميس يوليو 17, 2008 10:20 pm

في البـــــــــــــداية : احب اقول لكل الإدارييين شكرا ع تنفيذ الفكرة .. والسماح لهذا القسم التواجد ف منتدنا
اما بعد ...
انا حبيت اكتب الموضوع دوة قبل اي موضوع انا هنزله او اي حد من حضراتكوا ( الأعضاء) ينزلوة .. وبعد اذن الادارة هحط بعض القوانين القابلة للتعديل من سماحتكم ..
1- الهدف الأساسي من بناء هذا القسم هو ان نرى ابداعات المهندسين ف الكتابة الأدبية ... الشعر .. التمثيل .. المناقشة البنائة ..والتكلم ف السياسة .. ومناقشة الموضوعات العامة ... (البعض هيقول هو مجبش حاجة من برا مهي الأقسام كلها موجودة هنا ف المنتدى ) انا موافقك ع الفكرة دية ... مهما كنت
بس عندي نقطة صغيرة .. انا شفت موضوع ل المبدع سمارت ماان .. وعجبني بجد لأنه كان كاتبة وتعب فيه ..
البعض اعتقد انه ناقلة .. لكن انا كنت متأكد كل التأكد من انه كان اسلوبه ف الكتابة هو نفس الأسلوب ف الرد وده اللي اكدلي انه تعب فيه بجد ... البعض بقى .. بيجيب مواضيعوه من برا (منتديات تانية ) .. هو مش عيب ولكن احنا ممكن نتجاهل موهبة زي بتاعت سمارت وعدم تميزة ف المنتدى .. ف حساب مواضيع تانية ..
2- من حق اي عضو النقد البناء ل الموهبة .. واعطاء تلميحات ( لمن له الخبرة فقط ) ليحسن هذه الموهبة
3- من حق ايضا صاحب الموهبة .. مناقشة النقد الموجه اليه .. واعطاءة الفرصة الكاملة ليشرح وجهة نظرة
4- البعد كل البعد عن التعصب .. لأنه سيأتي اليوم الذي تناقد فية نفسك والآخرين ..
5- البعد عن المزاح .. والمرح .. فهذا القسم بني من اجل اكتشاف مواهب الأعضاء .. فلنجعله كذلك
6- اي موضوع منقول سيتم حذفه ع الفور او يتم نقلة دون سابق انذار...
7 - سيتم نقل الموضوع من هذا القسم الى القسم المناسب له .. وذلك بعد مرور أسبوعين كحد اقصى ..
8- سيتم عمل مسابقة .. كل شهر .. فسوف يتم اختيار ثلاثة موااهب .. والفائز له جائزة مني تسلم بأي طريقة حسب التنسيق مع الادارة الكريمة ..

واخيرا وليس اخرا .. أتمنى من الله التوفيق والسداد لكم اعضاء المنتدى ..والسلام عليكم ورحمة الله وبركاتة

تحياتي
A_HM_ED

عدل سابقا من قبل a_hm_ed في الثلاثاء أغسطس 12, 2008 10:48 pm عدل 1 مرات
MoOoOdY
Important Eng
Important Eng
MoOoOdY

ذكر عدد الرسائل : 2645

مُساهمةموضوع: رد: احب اضع اول اللماسات ف قسم المواهب   احب اضع اول اللماسات ف قسم المواهب I_icon_minitimeالسبت يوليو 19, 2008 2:48 am

شكرا يا احمد وانا متأكد ان فى ابداعات كتيرة ومواهب مدفونة نتمنى نشوفها
http://www.funforworld.com
mohandis
Important Eng
Important Eng
mohandis

ذكر عدد الرسائل : 303

مُساهمةموضوع: رد: احب اضع اول اللماسات ف قسم المواهب   احب اضع اول اللماسات ف قسم المواهب I_icon_minitimeالإثنين أغسطس 04, 2008 5:16 am

يا باشا ما حدش هيسمع كلامك الا قليل جدا أصل المبدعين مش كتير
Ramy
Important Eng
Important Eng
Ramy

ذكر عدد الرسائل : 1494

مُساهمةموضوع: رد: احب اضع اول اللماسات ف قسم المواهب   احب اضع اول اللماسات ف قسم المواهب I_icon_minitimeالإثنين أغسطس 04, 2008 10:39 am

يا باشا احنا مبنقولش مبدعين بمعني مبدعين
بس اي واحد فينا يقدر يكتب قصة يكتب بيتين شعر يكتب اي حاجه
ويعرضها عليها مش شرط طبعا يبقي نجيب محفوظ ولا نزار القباني
بسسسسس يعني

احب اضع اول اللماسات ف قسم المواهب
صفحة 1 من اصل 1