موقع كلية الهندسة - جامعة طنطا
 
الرئيسيةالبوابةس .و .جبحـثالتسجيلقائمة الاعضاءالمجموعاتدخول

شاطر | 
 

 أكتر الأمثال.................

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
MAX PAYNE
Important Eng
Important Eng


ذكر عدد الرسائل : 1369
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 27/09/2007

مُساهمةموضوع: أكتر الأمثال.................   الأربعاء مارس 12, 2008 1:21 am

عاوزين كل واحد فيكم يكتبلنا أيه اكتر مثل أثر فيه أو متخذه محور لحياته
و لييييييييييييه

مستني مشاركتكم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
mongy
Important Eng
Important Eng


ذكر عدد الرسائل : 1017
العمر : 28
تاريخ التسجيل : 01/10/2007

مُساهمةموضوع: رد: أكتر الأمثال.................   الأربعاء مارس 12, 2008 4:42 am

لاعب العبيط و لا تخليش العبيط يلاعبك Very Happy
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
الرمش الساحر
Important Eng
Important Eng


انثى عدد الرسائل : 2345
العمر : 26
تاريخ التسجيل : 05/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: أكتر الأمثال.................   الأربعاء مارس 12, 2008 1:46 pm

لا تجعل مشاعرك ارضا يداس عليها بل سماء يتمنى الجميع الوصول اليها
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
MoNsH
Important Eng
Important Eng


ذكر عدد الرسائل : 1317
العمر : 29
تاريخ التسجيل : 13/11/2007

مُساهمةموضوع: رد: أكتر الأمثال.................   الأربعاء مارس 12, 2008 1:56 pm


"اللى بيته من ازاز ، جم الغرب يطردونا"
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
MAX PAYNE
Important Eng
Important Eng


ذكر عدد الرسائل : 1369
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 27/09/2007

مُساهمةموضوع: رد: أكتر الأمثال.................   الأربعاء مارس 12, 2008 5:28 pm

حلوه منك يا مونش
مثلين ف مثل واحد
و ربنا يهديك كمان و كمان tongue
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
MAX PAYNE
Important Eng
Important Eng


ذكر عدد الرسائل : 1369
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 27/09/2007

مُساهمةموضوع: رد: أكتر الأمثال.................   الخميس مارس 13, 2008 11:45 pm

انا بحب المثل اللي بيقول
داين تدان(ولو بعد حين)
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
MoNsH
Important Eng
Important Eng


ذكر عدد الرسائل : 1317
العمر : 29
تاريخ التسجيل : 13/11/2007

مُساهمةموضوع: رد: أكتر الأمثال.................   الجمعة مارس 14, 2008 12:36 am

انا بجد بحب المثل "الشرطة فى خدمة الشعب"
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
MAX PAYNE
Important Eng
Important Eng


ذكر عدد الرسائل : 1369
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 27/09/2007

مُساهمةموضوع: رد: أكتر الأمثال.................   الجمعة مارس 14, 2008 11:12 pm

ههههههههههههههههه
مع اني عمري مابصدق المثل ده
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
yoyo
Important Eng
Important Eng


انثى عدد الرسائل : 4259
العمر : 26
تاريخ التسجيل : 10/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: أكتر الأمثال.................   السبت مارس 15, 2008 1:15 am

[size=24]لك اذنان وفم واحد لتسمع اكثر مما تقول[/size]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
MoNsH
Important Eng
Important Eng


ذكر عدد الرسائل : 1317
العمر : 29
تاريخ التسجيل : 13/11/2007

مُساهمةموضوع: رد: أكتر الأمثال.................   السبت مارس 15, 2008 2:00 am

اللى ايده فى الميه ،يطلعها وينشفها
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
MAX PAYNE
Important Eng
Important Eng


ذكر عدد الرسائل : 1369
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 27/09/2007

مُساهمةموضوع: رد: أكتر الأمثال.................   السبت مارس 15, 2008 5:50 pm

انت شكلك ح تعمل طفره جديده ف عالم الامثال يا عم مونش و يخليك لينا
برضك من الامثال اللي بحبها دي
داري على شمعتك تئيد
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
MoNsH
Important Eng
Important Eng


ذكر عدد الرسائل : 1317
العمر : 29
تاريخ التسجيل : 13/11/2007

مُساهمةموضوع: رد: أكتر الأمثال.................   الإثنين مارس 17, 2008 1:26 am

انا مؤمن بالمثل
"ان سرقت اسرق جمل وان عشقت اعشق قمر"
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
امير الحب
Important Eng
Important Eng


ذكر عدد الرسائل : 204
العمر : 28
تاريخ التسجيل : 23/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: أكتر الأمثال.................   الإثنين مارس 24, 2008 12:59 am

امشى عدل يحتار عدوك فيك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
MoNsH
Important Eng
Important Eng


ذكر عدد الرسائل : 1317
العمر : 29
تاريخ التسجيل : 13/11/2007

مُساهمةموضوع: رد: أكتر الأمثال.................   الثلاثاء مارس 25, 2008 1:32 am

"اللى اتكسر يتدغدغ"
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
MAX PAYNE
Important Eng
Important Eng


ذكر عدد الرسائل : 1369
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 27/09/2007

مُساهمةموضوع: رد: أكتر الأمثال.................   الثلاثاء مارس 25, 2008 5:35 am

مش قلتلك ح تعمللنا طفره جديده من الامثال الشعبيه
علشان كده انا ح اساعدك ف الموضوع ده
((اللي ياكل لوحده يشبع))
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
MoNsH
Important Eng
Important Eng


ذكر عدد الرسائل : 1317
العمر : 29
تاريخ التسجيل : 13/11/2007

مُساهمةموضوع: رد: أكتر الأمثال.................   الثلاثاء مارس 25, 2008 5:44 pm

وكمان "الكحكة فى ايد اليتيم طعمها حلو خالص"
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
riri
Important Eng
Important Eng


انثى عدد الرسائل : 1296
العمر : 28
تاريخ التسجيل : 03/11/2007

مُساهمةموضوع: رد: أكتر الأمثال.................   الثلاثاء مارس 25, 2008 6:36 pm

انت يا مونش المفروض تكتب موضوع
وتحط فى الامثال بتعاتك
انت اخترعتلنا امثال جديده وتفع تبقى مؤلف
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
MoNsH
Important Eng
Important Eng


ذكر عدد الرسائل : 1317
العمر : 29
تاريخ التسجيل : 13/11/2007

مُساهمةموضوع: رد: أكتر الأمثال.................   الثلاثاء مارس 25, 2008 11:18 pm

اعتبر ده وعد؟

سيبيها لله
هى بتيجى معايا كده

وبعدين فى موضوع فى الترفيه فى امثال زى كده.....
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
yoyo
Important Eng
Important Eng


انثى عدد الرسائل : 4259
العمر : 26
تاريخ التسجيل : 10/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: أكتر الأمثال.................   الأربعاء أبريل 02, 2008 10:53 am

اللي اتلسع من الشوربه ينفخ في الزبادي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
MoNsH
Important Eng
Important Eng


ذكر عدد الرسائل : 1317
العمر : 29
تاريخ التسجيل : 13/11/2007

مُساهمةموضوع: رد: أكتر الأمثال.................   السبت أبريل 05, 2008 2:06 am

لا لا لا

اللى اتلسع من الشوربة يتصل بالمطافى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
أكتر الأمثال.................
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
Faculty Of Engineering - Tanta University :: قسم الألعاب-
انتقل الى: